«Воскрешення Лазаря було свiдченням того, що буде загальне воскресiння
мертвих. Настане такий день, коли Господь прийде вдруге на землю, воскресить ycix від віку померлих i вчинить праведний суд», - наголосив Архiпастир.
Пояснюючи слова Господа вiруючий в Мене, коли i помре, оживе (IH. 11: 25),
Предстоятель сказав, що для людини, яка вiрить у Христа, смерть є тимчасовим явищем, схожим на сон.
Блаженнiший Владика зазначив, що пiсля смері кожна людина воскресне
i буде судитись згiдно зi своїми справами. Якщо людина робила добро, то
буде виправдана, якщо ж чинила зло, то отримае за своїми справами.
«Тому, пам'ятаючи про те, що смерть є
для нас сном, пiсля якого ми обов'язково
прокинемося i дамо звiт Богу про те, що
ми зробили доброго чи злого, ми повиннi намагатися пiд час свого життя
вiдвертатися вщ зла i робити добро», - закликав Митрополит Онуфрiй.
«Це не так просто - треба робити зусилля над собою, тому що зло як
болото: воно втягує, всмоктує людину в себе. Якщо вона потрапила туди, то їй
треба докласти зусиль, щоб витягнути
себе звідти».
Особливу увагу Предстоятель звернув
на пiдступнiсть диявола i пояснив механiзм, за допомогою якого той вводить
людину У гpix: «Коли людина ще не гpiшила, то ворог являє людинi гpix малозначущим: мовляв, нiчого, що згрiшив:
зробиш, потiм покаешся, i все буде добре - Бог приймає покаяння».
«Це правда, що Бог приймае покаяння, - продовжив Блаженнiший Владика. - Але коли людина согрiшить, диявол починая вже iншу пісню спiвати: "Ой,
що ж ти зробив! Як же ти будеш говорити Богу? А якщо люди дiзнаються про
це, що це буде, яка ганьба!" - i починав людину вiдлякувати від покаяння».
«Тому людина має бути сором'язливою,
коли грiшить, - пояснив Архiпастир, - i "безсоромною', коли кається. Тобто,
якщо вона йде грiшити, то нехай соромиться гpixa, а якщо вже згрiшила -
нехай не соромиться [зiзнатись], нехай іде до Бога й кається у своїх гpixax».
|